آشنایی با ورق های پلاستیکی مولتی استایل

۲ بازديد ۰ نظر

ورق مولتی استایل یا ABS

آکریلونیتریل بوتادین استایرن یا پلاستیک ABS یکی از سخت ترین و مفیدترین مواد پلاستیکی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پلاستیک های ABS مشابه ورق های آینه اکریلیک، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند و آنها را به یک راه حل عالی و بادوام برای کاربردهای سنگین تبدیل می کند. با توجه به هزینه پایین آنها، سرمایه گذاری روی ورق های پلاستیکی ABS یک تصمیم هوشمندانه برای صرفه جویی طولانی مدت است.

انواع ضخامت های ورق مولتی استایل

انتخاب ما از ورق مولتی استایل دارای پوشش سلول مویی است و شامل ضخامت های 1.5 میلی متر تا 6 میلی متر است تا نیازهای فردی هر یک از مشتریان ما را برآورده کند. محصولات ما در گزینه های 48 "X 96" یا 72" X 96" موجود هستند، اما می توانند در طیف وسیعی از ضخامت ها از 200 میکرون تا 5 میلی متر با حداکثر عرض 1600 میلی متر تولید شوند. اما در صورت نیاز می توانید ورق های پلاستیکی تخصصی ABS را با لایه های اکسترود شده ورق اکریلیک سفارش دهید. و رنگ های سفارشی را می توان به صورت سفارشی ساخت اما ممکن است مشمول حداقل نیاز سفارش باشد.

مولتی استایل ارزان

حتما تا به حال نام مولتی استایل ها را در صنایع مختلف از جمله دکوراسیون شنیده اید. انواع مختلف مولتی استایل ارزان را می توانید در بازار تهیه کنید. دقت کنید که بسته به نوع و برند تولید کننده مولتی استایل ها، قیمت این ورق ها می تواند متفاوت باشد.

مولتی استایل ها در انواع مختلف صاف وخش دار تولید می شود که هرکدام کاربردهای خودشان را دارند.

 

انواع مولتی استایل ارزان

این که بتوانیم لوازم مورد نیازمان را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنیم همیشه موضوع مهمی است.

مولتی استایل ارزان را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی تقسیم بندی کرد. این ورق ها می تواند صاف یا خشدار باشد یا این که در رنگ های طلایی و نقره ای عرضه شود. دو گروه مهم که می توان مولتی استایل ها را در آن طبقه بندی کرد، خشدار و آینه ای است.